Manager Klantenservice
Fulltime, standplaats Vianen (Utrecht)
Wil jij deel uitmaken van een jonge, ambitieuze en snelgroeiende organisatie die klantenservice hoog in het vaandel heeft staan? Krijg jij veel energie van het aansturen van een team en van contact met klanten? En ben jij op zoek naar een leuke en uitdagende job? Lees dan snel verder!

Wie ben jij?
- Een échte leider, coachen is je tweede natuur
- Communicatief en sociaal sterk
- Je lost conflicten moeiteloos op
- Je hebt mensenkennis en staat stevig in je schoenen
- Je hebt ervaring in de telemarketing
- Je bent commercieel en klantgericht
Wat bieden wij?
- Een uitdagende baan binnen een gezellig team
- Een marktconform salaris op basis van werkervaring
- Een uitstekend pensioen conform cao Bouw en infra
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (25 verlof + 15 ATV dagen)
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen
Hoe ziet jouw dag eruit?
No Data Found
Jouw rol als Manager Klantenservice
Als Manager Klantenservice leid jij het Klantenservice-team, het kloppend hart van Isolatie Centraal. Vanuit ons hoofdkantoor in Vianen ben jij dagelijks hét aanspreekpunt voor onze klanten.
Wie zijn wij?
Isolatie Centraal is een jong en ambitieus bedrijf. Wij zijn in 5 jaar tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers binnen de top 3 in de isolatiemarkt.
Wessel Rietveld richtte in 2017 Isolatie Centraal op. Wessel heeft jarenlange ervaring met het verduurzamen en verminderen van energieverbruik van woningen en vastgoed in Nederland. Al snel kwam hij erachter dat isolatie een van de meest effectieve manieren is om dit doel te bereiken. Samen met mede-eigenaren Leo Oosterwier en Patrick Papa zijn de krachten gebundeld en is een landelijk bedrijf ontstaan dat zich focust op het leveren van hoogwaardige en betaalbare isolatie aan de klanten.
Dagelijks voorzien onze vakspecialisten 48 particuliere woningen en zakelijk vastgoed van de beste isolatie. Zowel op de binnen- als buitendienst ligt onze focus op kwaliteit en service. Service met én voor een lach. Informele omgang, korte lijnen en een flinke dosis dagelijkse humor zijn kenmerkend voor onze bedrijfscultuur. Bij ons geldt met recht, een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Stel direct je vragen
Catrien Veldman
Administratie & HR
Wat ga je doen als Manager Klantenservice bij Isolatie Centraal?
- Jij bewaakt de doelen en de kwaliteitsnormen van de klantenservice;
- Jij bent verantwoordelijk voor het trainen en het begeleiden van de klantenservicemedewerkers;
- Jij bent het directe aanspreekpunt voor de afdeling;
- Je zorgt voor een gevulde agenda voor de buitendienstmedewerkers;
- Jij voert administratieve taken uit, zoals het maken van werkroosters;
- Jij draagt zorg voor de correcte verwerking van de aanvragen (leads).
Herken je jezelf in deze veelzijdige functie, dan ben jij de Manager Klantenservice die wij zoeken! Neem snel contact met ons op via de mail hr@isolatiecentraal.nl of bel ons op 085 876 91 50 of 06 38773033.
Beste recruiters, acquisitie is n.a.v. deze vacature niet nodig.